Очаквам да ми се случат всички неща, които искам!!!!

Положително и радостно очакване

Уау!!!! Колко силно звучи само:

„Очаквам да ми се случат всички неща, които искам!!!!“

🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

Вече мина една седмица от както се завърнах от семинара „Споделяне на същността“ на фондация Есенс и днес имах малко свободно време, през което се замислих какво се случи през последния един месец в моя живот. Обръщайки се назад, видях наистина изумителна разлика от начин, по който започнаха да ми се случват нещата и от скоростта, с която се сбъдват всички мои желания.

Анализирайки себе си, ми беше интересно да разбера, коя е причината поради която всички в живота ми се преобърна на 180 градуса в положителна посока🙂 Най-важното нещо, което осъзнах за себе си и което реших да споделя и с вас, е че аз просто съм започнал да живее с очакването, че всичко което искам ще ми се случи!!! И познайте какво става?🙂 Всички мои желания наистина се сбъдват и се сбъдват с изумителна скорост – без да се напрягам и да влагам специални усилия за тяхното реализиране. Просто си казвам какво искам и тръпна в очакване то да се случи! Много е лесно, наистина.

Другото нещо, което осъзнах, е че и до сега всичко, което се е случило в живота ми е плод на моите лични очаквания. Включително и всички негативни преживявания, които съм имал. Предполагам ви се е случвало да имате „проблемна ситуация“ в живота си, която се опитвате да я разрешите. Започвате постепенно да се притеснявате и да се безпокоите, дали ще можете да се справите в нея, през мозъка ви започват да минават „картини“, в които си представяте как вие не се справяте с тази ситуация, как нещата се влошават. Не знам за вас, но аз съм имал много такива ситуация. И при тях ми се случваха всичките тези неща, които аз несъзнателно очаквах да ми се случат. Все неща, които не исках. Но задълбавайки се в „проблема“, сам ги привличах към себе си. И всичко, което ми се случваше, пак беше свързано с моите лични очаквания – просто аз тогава очаквах, че ще ми се случат тези негативни неща. И те се случваха!

С течение на времето и с личностното ми развитие, започнах постепенно да виждам връзката между това какво аз очаквам, че ще ми се случи и какво се случва в действителност в моя живот. Започнах дори да си правя експерименти със себе си – отначало със съвсем малки неща – заявявах си желанието и очаквах просто то да се сбъдне, без да се съмнявам в неговото реализиране. И всичките ми желания се сбъдваха едно след друго с огромна лекота.

Постепенно започнах да заявявам и по-големите си желания – въпреки, че е едно и също дали искаме самолет или копче – за реализирането и на двете желания са необходими едни и същи усилия, но на този етап за мен това бяха по-големи желания🙂 Още по-забавното беше, че и те започнаха да се сбъдват много бързо и пак без да полагам, кой знае какви усилия. През цялото това време, обаче аз очаквах, че те ще се сбъднат – в мен нямаше никаква съпротива относно сбъдването на желанията ми.

Един ден просто си казах:

„Ами какво ще стане ако от тук нататък започна да живея с очакването, че ще ми се случват само хубави неща?“

И наистина, според мен в началото беше дори неосъзнато, започнах да живея с това очакване. С очакването, че днес денят ми ще бъде изпълнен само с хубави преживявания, с очакването че ще ми се случват много прекрасни неща, с очакването, че желанията ми се сбъдват с лекота🙂🙂🙂

И благодарение на  тези мои очаквания, живота ми започна да се променя в положителна посока с огромна скорост, започнаха да ми се случват неща, които на пръв поглед ми се струваха дори невъзможни, цялата Вселена започна да ме подкрепя и да ми предоставя, това което искам и желая, просто защото  спрях се съпротивлявам на себе си и заживях с очакването и надеждата, че всичко, което искам се сбъдва с лекота и че живота е едно прекрасно и красиво положително преживяване🙂🙂🙂🙂

Сбъднато желаниеИзключително много съм благодарен на себе си, обичам се и се харесвам такъв какъвто съм и съм много щастлив, че успях най-накрая да допусна Благоденствието да потече и в моя живот🙂🙂🙂🙂

На всички вас ви пожелавам да си зададете въпроса:

„Какво ще стане, ако от тук нататък започнат да ми се случват само нещата, които искам?“

Изумително е наистина да живеем с очакването, че живота ни ще е изпълнен само с красиви и вълшебни преживявания🙂🙂🙂🙂🙂🙂

2 Отговора

  1. Страхотна статия,вече няколко пъти я прочетох !!! :):):):):) Такъв позитивизъм лъха от нея,че няма как да не те зареди и да не те накара да се усмихнеш. :):):):):):) Поздравления и ще се радвам някой ден да прочета още някоя твоя статия. :):):)Страхотно е.. Благодаря ти ! :):):):)

  2. Много се радвам за тебе да си жив и здрав и ти пожелавам всичко най хубаво в живота много съм ти благодарен за тази статия много пъти я четох и започнах и аз да живея с това очакване и познайте няколко желания имам сбъднати вече но с времето ще започна да сбъдвам всичко което искам просто много ми помогна човек дано ти се случи всичко най хубаво в този живот и да имаш един щастлив и прекрасен живот пожелавам ти го от сърце много съм ти благодарен че вкара такъв плод в мен пожелавам ти 1 милион пъти всичко най хубаво и винаги да ти се случва това което искаш и очакваш

Вашият коментар

