Споделяне на същността….

Днес се завърнах от втората част на семинара на фондация „Същност“ – „Споделяне на същността“ Трудно ми е наистина да опиша в момента как се чувствам, освен че ми иде да литна🙂 Чувствам се много смирен, приет, уравновесен, щастлив, радостен, обичан и обичащ, даряващ и приемащ. Много сила чувствам в себе си, решителност и вяра. Вяра в самия мен, в собственото ми аз. Най-добре мога да ви опиша как се чувствам и какъв беше ефекта от този семинар върху мен, със следващата  песен – в нея е казано всичко.

Ще изчакам да минат няколко дни и тогава ще пиша по-подробно за самия семинар, за впечатленията и осъзнаванията от него.

Много истински чувства ви желая – няма нищо по-красиво от тях……

🙂

Вашият коментар

