DJ Tisho – Sunrise

DJ Tisho - Sunrise

DJ Tisho – Sunrise (свали)

Здравейте, приятели🙂

Вече е факт първият ми албум с мои авторски песни🙂🙂🙂 Можете да си го свалите напълно безплатно от тук🙂🙂 :)Песните са правени в периода от 2005г. до 2008г. Използвал съм четири различни програми за композиране на музика. Основната част от песните са създадени с програмата FL Studio Producer Edition. Сравнително лесно се работи с нея, но не е професионална програма за музика – по скоро е любителска, но все пак с нея направих първите си стъпки в композирането на музика, за което съм им безкрайно благодарен на хората от FL Studio🙂🙂🙂 Четири от песни ми: My World, Deep, Tralala Birthday Party и Italian са правени с програмата Techno Ejay. Тя работи с изцяло готови семпли. Чрез нея по скоро могат да се миксират самите семпли от колкото да се композира музика, но качеството на звука е много добро и се работи работи много лесно с нея. В завършен вид самите песни звучат много професионално – браво на наште хора от Ejay🙂🙂🙂 За създаването на песните Take A Ride и Gimme Space съм използвал програмата HipHop Ejay. Тя работи на същия принцип, пак с готови семпли. В следващото видео можете да видите как съм създал песента Take A Ride:

За създаването на песента The Secret съм използвал програмата Reason 4, която е професионална програма за композиране на музика. С течение на времето си съсредоточих и усилията по нейното разучаване и вече по-голяма част от песните си ги правя именно с нея. Звукът е наистина много добър, а инструментите са просто уникални🙂🙂🙂 Имам още доста други песни, които са създадени с нея, но тях ще ги кача в сайта, когато му дойде времето🙂🙂🙂

Приятно слушане ви желая и до нови песни🙂🙂🙂🙂

Един коментар

  1. Аз, тепърва се уча с Fl Studio, но прочитайки написаното останах с впечатлението, че за да правиш музика ти трябват повече от една програма. Става ли дадете скайп. Ще съм ви благодарен. Или ето ви направо моя: stoil.tomanov

Вашият коментар

