Към същността :)

Здравейте отново🙂

Аз се завърнах от София след 5 дневен престой там. В живота ми през тези 5 дни се случиха наистина много красиви и невероятни неща. Изкарах семинара „Към същността“, който се организира от фондация Същност. Едно прекрасно изживяване беше за мен този семинар, изпълнен с много осъзнавания, прозрения, много истински преживявания, които ще запомня за цял живот. Препоръчвам наистина на всеки, който иска да намери себе си да го посети. Това е връзката към сайта на фондация Същност:

http://www.essence-foundation.com/global/bu/

До края на живота си ще им бъда благодарен на хората от фондация „Същност“ и на водещия на семинара Менис Юсри, за всичко което ми помогнаха да осъзная за себе си и да открия наистина истинското си аз🙂

Иначе в момента ми иде да литна🙂 Чувствам се страшно зареден, което е логично след такъв „як“ петдневен тренинг🙂 В петък ще седна и ще напиша вече повече за себе си – кой съм, от къде съм и към какво се стремя🙂 До тогава – много усмивки и хубави преживявания ви желая!!!

🙂🙂🙂

Един коментар

  1. Благодаря ти за страхотния коментар !!! :):):)
    Да ти се похваля и аз се записах на семинара,който ще е през юни . :):)
    А и нямам търпение да си качиш авторските ти песени,защото наистина са невероятни,а „the secret:“ ми е станала толкова любима и доста често си я слушам. :):):)

Вашият коментар

