Здравейте сладури :)

Здравейте приятели!

Аз пак съм тука🙂 Хи хи🙂

След почти половин година отново реших да се включа в Интернет пространството. До преди няколко месеца се занимавах активно с направата и поддръжката на различни видове сайтове, но после реших да се заема с друга дейност и така, лека по лека всичките ми сайтове спряха да функционират.

Все още не знам наистина каква точно ще е идеята на този блог, но по принцип в него ще пиша каквото и когато си искам :))

Всъщност отдавна ми се върти идеята в главата да си създам собствен сайт, в който да си кача песните които съм ги направил до сега, за да могат да се слушат от всички онлайн, обаче все не стигам до направата на този сайт. И така сега реших да си направя блог. Те първа ще проучвам дали мога да качвам музика в него – би трябвало да има според мен някакъв начин.

Иначе утре заминавам за София – ще ходя на Есенс.🙂

Какво е това ли? Поровете се малко в Интернет за фондация Същност и ще разберете.

Толкова за сега от мен.

Казвам се Тихомир между другото и съм от град Варна.

🙂

Вашият коментар

